.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مخالفت كروبي با پيشنهاد موسوي

مخالفت كروبي با پيشنهاد موسوي،مشاجره در آسمان،برخورد با دلالان وام بانكي و ... بخشي از اخبار ويژه امروز روزنامه رسالت را تشكيل مي‌دهد.

اخبار ويژه امروز روزنامه رسالت به شرح زير است:

*مخالفت كروبي با پيشنهاد موسوي
مهدي كروبي اصرار موسوي براي همكاري با خاتمي را نپذيرفت.
شنيده‌هاي موثق از نشست روز پنج شنبه كروبي و موسوي حاكي است كه در اين جلسه موسوي اصرار فراواني داشته كه خاتمي هم به جمع دونفره آنها پيوسته و بيانيه اي جمعي درباره نحوه ادامه كار هواداران سرخورده جنبش سبز صادر كنند اما اين درخواست با مخالفت شديد كروبي روبرو شده است.
گفتني است ابوالفضل فاتح مشاور ارشد موسوي كه اين روزها ساكن لندن شده است هم چند روز قبل در بيانيه اي خواستار هماهنگي موسوي ، كروبي و خاتمي براي ادامه كار شده بود.

*مشاجره در آسمان
اعلام نام خليج عربي به جاي خليج فارس در پرواز كيش اير باعث اعتراض مسافران شد. چند روز قبل در پرواز 7081 هواپيمايي كيش اير از تهران به مقصد كيش برروي مانيتور هواپيما به جاي نام خليج فارس از عبارت خليج عربي استفاد شد كه اين تحريف آشكار با اعتراض جمعي از مسافران روبرو شد.
سرمهماندار اين پرواز كه يك يوناني بود در صدد توجيه اين اقدام برآمد كه همراه با توهين هايي به مسافران شد. مهماندار هواپيما در ابتدا تهديد كرد كه در صورت ادامه اعتراض هواپيما را به تهران برخواهد گرداند اما اعتراض همه جانبه مسافران باعث شد سرمهماندار كوتاه بيايد و هواپيما را به سوي كيش هدايت كند.

*برخورد با دلالان وام بانكي
بانك مركزي در نامه‌اي به وزارت ارشاد خواستار برخورد با دلالان خريد و فروش وام هاي بانكي كه در قالب شركتهاي مشاوره اي آگهي مي دهند شد. شنيده شده در پي دستور رئيس جمهور مبني بر حذف واسطه ها و دلالان كه به صورت غيرقانوني و از طريق روابط ويژه مبادرت به اخذ وام مي كنند بانك مركزي مصمم شده جلوي تبليغات رسانه اي در اين زمينه گرفته شود.
همچنين شنيده شده بانك مركزي با هماهنگي نيروي انتظامي در اسرع وقت با دلالان خريد و فروش وام برخورد خواهد كرد.
يادآوري مي شود وام هاي مسكن 18 ميليون توماني از جمله مواردي است كه عده اي دلال با اخذ 3/5 ميليون تومان و ارائه سند سازي براي مشتريان خارج از ضوابط قانوني وام فراهم مي‌كنند.

*دخالت در كار وزير نفت
دخالت‌هاي برخي اطرافيان رئيس جمهور باعث بروز مشكلاتي در مديريت وزارت نفت شده است. شنيده هاي موثق حاكي است در پي انتصاب علي احمدي وزير سابق آموزش و پرورش به سمت رئيس شركت سرمايه گذاري اين وزارتخانه، فشارهاي فراواني از سوي برخي اطرافيان رئيس جمهور به وزير نفت وارد شده كه وي اين انتصاب را لغو نمايد اما وزير نفت در پاسخ به معترضين از اقدام خود دفاع كرده و تصريح نموده كه احمدي بايد به كار خود ادامه دهد.
از سوي ديگر عناصري كه وزير نفت را به خاطر يك انتصاب در فشار قرار داده اند ليستي از افراد غيرمتخصص با حوزه نفت به وزير معرفي كرده اند كه ميركاظمي هم با واگذاري مسئوليت به افراد غيرمتخصص مخالفت كرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.